tänkt på en sak

Har tänkt på en sak. Så kasst som jag har mått på sistone med den nya medicinen, sömnlösheten, oron, stressen, hypomanin(inte riktigt bekväm med det ordet än) etc så hade jag oavsett inte kunnat jobba. Kanske det spelade in när min förre läkare i våras satte in Lamotrigin då jag vägrade sjukskriva mig trots att han ville det. Kanske det spelade in i hans val av medicin och då känns det både bättre och mer förståligt.

Tänkt på en annan sak.. Jag har runt 20-30 besökare per dag och några goa som kommentarer, e ju allt lite nyfiken på vilka ni andra är ;)

Tänkt på en sak till... idag känns det riktigt bra. Har hämtat mina mediciner och fått fotvård, efter det lååångpromenad i regnet på stranden. Nu e jag hemma, har värmt en kopp thé, lagt upp 3 digestive(det är väl ok?) och 7 bitar mörk choklad. Idag känns det riktigt bra :)

Kommentarer
Postat av: Lena

jag läser várje dag...=)

2011-10-10 @ 17:10:55
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0