TACK :)

Tack mina underbara vänner vad glad jag blir för era ord och även ni som inte kommenterar, glad att ni hittat tillbaka och att jag inte strulade till det med mitt lösenordsdygn ;)

Har sovit mkt bättre inatt :), trodde det skulle gå utan tabletter då var jättetrött men när jag slutit ögonen och e några minuter insett att jag var rädd igen så gick jag upp och tog en stilnoct. Har ju egentligen slutat med den på läkarens order och provat imovane iställer men utan effekt. Så igår tog jag till det jag hoppades skulle finka och utan snetändning denna gång. Var mer rädd för att inte sova än för att snetända.
Och det funkade :), sovit iaf 7 timmar inatt betydligt mer än 3-4 timmar.

Kom på en sak ang ett av mina mottot: Tugga tugga tugga som jag fick från Bulimibiblen. Iaf kom jag på att den enda gång jag kom ihåg det och tänkte på det var när jag hetsade och då endast för att maten skulle komma upp lättare. Inte riktigt hur det var tänkt att jag skulle använda det så nu har jag tagit bort det på ala mina lappar i huset.

Ha en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0