Strömmingfiléer

Steker mjölvända strömmingfiléer, kokar potatis och palsternacka som ska bli till mos, skedat upp massor av lingon och väntar på att bösta T ska komma.
Försöker ordna nått att göra i helgen gå på bio eller äta en bit mat. Bara jag slipper göra det själ. Bästa T ska till Ullared och även om jag gärna skulle följa med för att komma hemifrån och se lite människor så tror jag inte det är så bra idé. De ska köra redan vid 05 och tror helt enkelt det blir för mkt att åka dit en lördag e löning risken för panik är ganska stor.
A ska till Götet med sin son så står ganska själv i helgen men försöker fiska lite sällskap.
Hoppas ni haft en bra fredag och får en bra kväll också.

Kommentarer
Postat av: A

Du hade garna fatt folja med! Det ar ett harligt stalle det har. Avkopplande! Jag far massage sjukgymnastik for min rygg, varma salta bad och gruppgympa.

Kram!

2011-10-28 @ 19:51:08
URL: http://annmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0