ska gå och hämta posten nu

Nu kör det i hjärnan ordentligt, stickningarna i fingrarna och händerna har börjat. Är sååå trött men det kör i hela kroppen. Om och om igen går tankarna om saker som inte är viktiga att ta itu med just nu i denna sekund. Förebrår mig själv för att jag tappat bort en sekatör som jag fått i fölsepresent, har förlagt mina fina stickade handledsvärmare, trol i ngn affär, ska få in att steka ägg, ska gå och hämta posten. Vill göra allt på en gång samtidigt och stressar upp mig över sådana småsaker. Vill vända upp och ner på hela mitt hus för att hitta sakerna samtidigt som jag försöker acceptera att de är borta. Vill dra upp en stickad halsduk så jag kan sticka nya handledsvärmare eller kanske vantar istället. Vill komma ihåg vad det var för sekatör så jag kan köpa en ny så ingen märker nått. Ingen aning var något av det kan vara, dosn't make any sence. Ont i fingertopparna så hårt som jag slår dem mot tangentbordet i ett smattrande tempo. Varför sa jag innan att äs inte var kvar i form av ångestdämpning utan som en påminnelse om vad jag känner till istället för allt detta nya. Psykologen pratade om att jag får ett adrenalinpåslag på kvällen och det stämmer säkert men vad F-N ska jag göra åt det? Känner hur pulsen ökar men kommer inte upp ur soffan är för trött...
Hur ska jag, när ska jag kunna finnas till arbetsmarknadens förfogande? Känner att jag nog inte blir sjukskriven mer än denna perioden dvs till 20e november. Betyder det att jag måste finnas tillgänglig då? Måste jag söka jobb då? Måste jag vara i balans med allt det här? Hur "brukar" det vara? Vad kan jag förvänta mig?
Ska gå och hämta posten nu.

tillägg:
Hämtade posten kom på att jag skulle ta upp några saker på vinden så hämtade dem och la upp dem, såg att en lampa var trasig och medans jag frenetiskt letade och försökte komma på vart i h-vete jag kan lagt sekatören och vantarna satte jag i en ny lampa. Började steka 2 ägg vet eg inte varför var tvungen att göra något då jag inte hittar sakerna. Medans jag väntar på att äggen ska stekas (det tar ju för evigt!!!) så börjar jag skrubba bort fettfläckar på fläkten vilket givetvis innebär att yes rinner ner på mina ägg som steks men kan inte sluta så nu får jag äta ägg med yessmak och som dessutom hunnit bli kalla då jag bara var tvungen att skriva här först!!!!!!!

tillägg 2:
Kramar mina bollar hysteriskt och tittar på am next top model

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Tack för ditt stöd vännen <3

2011-10-14 @ 00:21:08
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0