Planerat vindrickande...ok?

Oron över dagens sänggående har redan börjat krypa på.
Sitter med äcklig magkatarr och ont i huvudet.
Lider jag av leda och understimulans? Är det därför jag har så svårt att somna och sova? Tycker jag sysselsätter mig på dagarna men visst är ju inte alls i samma tempo som på jobb och inte några sociala kontakter med fysiska människor. Har så svårt att koppla av och vila, kliar i mig, trots att jag borde vara helt slutkörd efter mina stökiga nätter.
Stormar ute så känns inte riktigt säkert eller ens behagligt att ge sig ut på mörkerpromenad även om jag kanske skulle behöva det. Har varit ute ok idag men kan ju alltid göra mer, borde ju göra mer och inte sitta här och vara stressad.
Vill bara köra till affären och köpa glass, maränger, grifflar, smågodis, chips och choklad. Men varken min plånbok eller min mage tycker det är en bra idé. Ska kanske ta ett glas vin så att jag inte kan köra iväg. Vet inte vad mitt huvud tycker om det eller vad min läkare skulle säga, får ju bara planera in hets lite då och då...ironi...

Druckit några klunkar vin så kan inte ta mig hemifrån och närmsta affär ligger 6 km bort så det kan jag ju glömma.
Ingen lösning på mina bekymmer oavsett vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0