Ögonkontakt

Gått bra idag både hos optikern och hos min psykolog.
Får nya glasögon om ca 14 dgr. Fick ett  mycket trevligt och proffsigt bemötande. Kan rekommendera Smarteyes inne i Helsingborg.

Hade emellanåt lite svårt att möta min psykologs blick idag då pratade om en del jobbiga saker. Men kändes som sagt bra efteråt.

Nästa anhalt är på torsdag då jag ska ha ett gemensamt möte med min läkare och min psykolog. Nervöst, som vanligt rädd att det ska bli fel. Ska försöka prata om sjukskrivningen och förhoppningsvis få lite klarhet från min läkare om hur hon tänker.

Har även fått en tid med läkaren och försäkringskassan. Min psykolog var mycket förvånad över att de tagit kontakt redan, brukar tydligen dröja till va 3 mån. Kan vara pga att de inte visste att jag sagt upp mig.
Brrrr, önskar nästan att jag får panik där och inte är mitt vanliga sansade, kloka jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0