maränger

Jag måste nog vara världens smartaste i heeela världen.....NOT
Marängerna är i ugnen, kommer säkert bränna mig på dem för jag kommer inte ha tålamod att vänta tills de svalnat.
Trodde i min enfald att jag skulle spara äggulorna till imorn och göra en omelett eller nått på dem. Nähäpp blev ihopvispade med socker istället, typ som en äggtoddy. Så 3 äggulor med socker senare sitter jag i soffan och väntar på att marängerna ska bli klara.
Måste göra mig av med sockret, får se om grannarna vill ha det får hitta på någon ursäkt.
Får inte kräkas idag har ätit alldeles för god middag för att låta den förgås. Påminn mig om det om några timmar också.
Sprutar ur mig inlägg just nu, har väl för mkt tid över och tankarna får större plats att snurra runt.

tillägg:
Bytt sockret mot några ägg med grannen. Känner mig mkt lugnare nu och planerar en kvällspromenad i mörkret sen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen, finns här och läser alla dina inlägg som den trogna vapendragaren:)



Är så ledsen att läsa att du har mörka tankar... och visst är det svårt att uttrycka dem? Och jag tycker inte att det är så konstigt att du knyter an till din psykolog om du fått förtroende för henne.



Det har ju varit mitt problem; att jag haft svårt att "på riktigt" knyta an till psykologerna jag träffat. Har inte känt att jag kunnat prata av mig med dem. Jag har analyserat hela terapin för mycket, eller nåt... Äsch vet inte...



Du kan ju berätta för henne hur du känner kring er relation? Kanske kan hon komma med något förslag för hur du även fortsättningsvis känna dig trygg med den? Att vara beroende av någon känns ju självklart aldrig bra, men nånstans känns det som att det kanske blir så nu för att du behöver det genom alla dessa turer.. eller vad tror du?



I alla fall, nog tjatat av mig. Jag hoppas att du får en ok kväll utan kräk. Kram till dig<3

2011-10-20 @ 17:52:52
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Bullen

Trodde inte att det kom fram första gången, för jag fick ett errormeddelande när jag skickade kommentaren. Men det var ju bra, då vet jag det... Att det ibland funkar trots felmeddelande. :)



Kram!

2011-10-20 @ 19:48:47
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0