luddig i hjärnan

Tack goa vännerna :)
Kände mig lite lugnare efter några glas vin och sen blev det även en del ätande men inte i översstyr så kräktes aldrig. Sovit rätt ok inatt även om det tog ett tag innan jag kom till ro helt men sov länge på morgonen :)
Lite luddig i hjärnan idag men får väl skylla på vinet i kombination med en halva stilnoct.

Skrev ner en massa igår som jag ska prata med fk om, berätta om min förtvivlan och hur ledsen jag blev. Trodde jag skulle ringa idag men orkar inte det är alldeles för oklar i hjärnan.

Ångesten härjar långt inne i kroppen idag, tuggar och knaprar på mig som vore jag en buffé.
Hoppas den inte tar över helt idag, orkar inte det.
Min bästa T ska komma hit ikväll för lite middag rädd för vad hon ska säga om mina såriga handleder...
Kram

Kommentarer
Postat av: Bullen

Vännen, ta hand om dig! Du är värd så mycket mer än ångest, hetsattacker och trasiga handleder!



Bra att du haft sällskap i kväll!



Kram!

2011-10-29 @ 00:44:17
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0