inget mål

Vet inte hur jag ska klara dagarna fram till måndag då jag får träffa min psykolog igen. Har så mkt mörka tankar som växer och växer. Vad ska jag ta vägen med dem?
Har inget mål med livet just nu, tar bara en dag i taget, en måltid i taget ett steg i taget men vet inte vart de är på väg.
Ska ju egentligen inte vara så beroende av min psykolog och försöker att skärma mig lite från henne men har ingen annan jag kan prata om de riktigt mörka tankarna med.

Meilade henne igår om att jag vill ha ett möte med henne och läkaren, vill det ännu mer nu när försäkringskassan ska blanda sig i. Får se om hon hinner läsa det innan måndag.

Är det för att jag inte har någon särskild agenda idag, inga måsten som gör att jag skulle vilja träffa henne idag, igen. Har dock haft saker att göra och har även tagit det llite lugnt framför datorn och tv'n men känner stress i mig som kryper och krafsar. Vill bara äta och få lugn. Har redan ätit upp resten av kakorna från igår och funderar på att göra maränger.
Ska duscha och sen äta en tidig middag istället. Måste försöka iaf.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag känner mig precis lika beroende av min läkare, även om jag har svårt att ta upp de mörkaste tankarna även med henne.

Vad bra att du mailade psykologen att du vill ha ett möte!

Kram

2011-10-20 @ 18:14:00
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0