hatar att vara så rädd för allt

Kvällen e här och med den kommer kliet i fingrarna, de ihopbitna käkarna och stressen. Så jäkla jobbigt och vet inte vad jag kan göra åt det. Det började krypa på vid 19 och har sedan blivit mer och mer påtagligt. Har stickat färdigt mina raggsockor som blev alldeles för varma så fick bli benvärmare istället. Har dammat och städat i skåpen och sopat rent i kök och vardagsrum men känner nu att jag måste sätta mig och försöka komma ner i varv. Lite rädd för vad ska hända ikväll. Hatar att vara så rädd för allt.
Rädd för sängen
Rädd för att sova
Rädd för min chef
Rädd för att bli övergiven av min psykolog, min läkare och min sjukgymnast
Rädd för framtiden

Kan det vara så att Zeldoxen börjar försvinna ur kroppen har ju i 2 dgr sänkt med 10 mg, den flytande har jag för mig hade kortare halveringstid vilket innebär att den har effekt snabbare men det borde ju innebära att den även försvinner ur kroppen snabbare? Har varit jobbigare kvällar och nätter sedan jag började med de kompletterande dropparna. Ska bara ta kapslarna ikväll dvs 10 mg upp igen.

Imorn ska jag träffa psykologen iaf, lite rädd för det också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0