Gått till sängs redan

4e dagen i rad... ingen bra trend fast ändå tryggt på något sätt.
Vet inte men är lite rädd att jag gör så här för att bevisa för mig själv att jag inte mår bra. Fast det bevisar kanske egentligen att jag mår bättre än jag vill och att jag skulle kunna bara skita i det och rycka upp mig istället.
Men just nu vet jag verkligen inte hur jag mår. Vet inte vad jag ska svara på det, kan inte säga att jag mår bra men inte heller att jag mår dåligt. Önskar att få grotta ner mig riktigt i mörkret och inte gå upp ur sängen utan bara sova. Men är inte riktigt där än eller just nu iaf.
Gått till sängs redan är kolsvart ute och jag är så trött på denna dag och vill inte ha den mer så ätit lite fil och flingor till mina tabletter så hoppas jag kunna somna och sova gott sen.

Kommentarer
Postat av: Anni

Tack, det blir nog så.

Sov så gott!

2011-10-17 @ 20:21:45
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Bullen

Känner igen det där lite... Det kan kännas läskigt att börja må bra, man vet kanske inte vem man är när man inte har någon sjukdom att gömma sig bakom. Men när man väl tar steget och vågar ta hand om sig själv och göra det man vet att man mår bra av - så märker man att man mår så mycket bättre. Man får vara lite osäker i början, man lär känna sig själv varje dag. Men jag tror att det krävs att man faktiskt tar hand om sig själv.



Ska tänka på det där med att inte publicera för långa inlägg åt gången... Tack för tipset!



Ta hand om dig!

2011-10-17 @ 20:22:06
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Ida

De e lugnt, jag är inte så bra på att kommentera heller...

Haha, ja du det vet jag inte. Svårt att säga innan vi setts men han verkade trevlig. Men skenet kan ju bedra?

Hur mår du ikväll? Kram

2011-10-17 @ 20:41:21
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Postat av: My

Nattis vännen!

2011-10-17 @ 20:56:07
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0