dricker thé

Kollar på Pirates of Caribbean, dricker thé och kränger clementiner.

Allt för att hålla undan mer hets och toabesök, ffa det senaste då vet att jag inte fått upp alla kanelbullarna men lyckades hejda mig och övertala mig själv att några kanelbullar är ok att ha ätit en sådan här söndag och hade jag bara varit "normalt" så hade jag kanske ätit dem till min kopp thé jag dricker nu i efterhand. Allt annat fick jag ju upp iaf :)....:(
Skönt att det är över (för nu, har ju mer att ta till...), skönt att känna i ögonen att jag har gråtit, skönt med lugnet.


Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Hej, ja du kan tro att det värker i kroppen idag efter träningen, det känns härligt!



Kram

2011-10-09 @ 18:12:58
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0