det hon sa

Det hon sa fick mig att grubbla över mina beslut idag om glasögonen, har bipolariteten spelat mig ett spratt där?
2 par glasögon inkl glas med rep+antireflektionbehandling för knappt 3000 kr, hade ev kunnat spara 800 kr om jag valt billigare (inte så skön) båge på ett av paren och valt bort behandlingen på ett av paren eller bara haft repbeh. Max 800 kr hade kunnat bli billigare och då med sämre bågar och glas.
Alltså det var på Specsavers där man alltid (om man vill) får 2 par glasögon när man köper ett.
Nervös ändå över att ha beställt dem men behöver nog inte vara rädd att BS har ställt till det för mig, eller? Tänk om jag tagit för snabba beslut om vilka bågar jag skulle ha. Tänk om....tänk om så jävla mycket i hela livet...

Kommentarer
Postat av: Anni

Glasögon är något du behöver, där behöver du inte vara rädd att du gjort ett maniskt inköp. (Påminner mig om att jag också behöver gå och kolla synen.) Själv impulsköpte jag en väska häromdagen för drygt 1000 kr, så man behöver inte vara bipolär eller manisk för att göra av med pengar. Det räcker gott med att känna sig lite olycklig och vilja tröstshoppa.

Hoppas du har en riktigt bra fredagkväll nu! Kram

2011-10-07 @ 20:07:55
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0