bätter trots att jag mår sämre??

Nu har ångesten börjat riva i mig igen. Min läkare sa att mkt att mitt mående just nu är för att jag faktiskt börjar må bättre!!!!??? och inte vet vad jag ska göra av det då jag inte känner igen det. Fattar inte det, hur kan jag må sämre av att må bättre? Borde jag inte känne ett uns att bättre-känsla då.
Vet inte att jag någonsin haft så starka förbjudna tankar och planer. Hur rimmar det med att må bättre? Fattar inte.

Tänker iaf ringa min läkares sekreterare och be om en tid då var ett värdelöst möte i torsdags iom jagvar helt väck. Har en massa frågor som inte fick någor svar av den enkla anledningen att jag inte kunde fokusera tankarna och komma ihåg dem.
Kanske jag kommer ringa fk också om jag orkar. Att det ska vara så svårt.
Vill bara bälga i mig vin idag....

Kommentarer
Postat av: My

Sänder över en varm kram i höstrusket och hoppas att du få känna lite lugn i kroppen snart. Kram <3

2011-10-30 @ 11:42:46
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Anni

Kan det vara att du är mer i kontakt med dina känslor? Min läkare säger samma sak till mig och då menar hon att det blir jobbigare när jag inte längre kan döva vad jag känner. Men de där mörka tankarna måste du vara försiktig med. Det är nog bra om du får en ny tid hos doktorn.

Hoppas att du har en ok dag idag!

Kram

2011-10-30 @ 15:45:32
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0