bästa psykologen

Haft ett jättebra samtal med min psykolog idag, känns så mkt bättre nu efter det konstiga mötet i torsdags när jag var helt väck.
Glömde ju berätta vad hon gjorde i torsdags. Efter mötet med läkaren hade jag tid till henne och var ju fortfarande helt färdig e bara 4 timmars sömn. Hon gick då och hämtade var sin mugg mad varm choklad till oss. Hur gulligt är inte det :)?

17:56
Lovade min psykolog att försöka har tålamod... tålamod med mediciner... tålamod med mitt liv... eller lovade och lovade hon tyckte jag skulle försöka iaf...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å, vad skönt att du haft ett så bra samtal med din psykolog idag<3



Min dag har bestått av jobb, lite vräkande varvat med mina måltider. Sov sådär inatt men jag hoppas det blir bättre snart. Vad skönt om din stilnoct kan hjälpa. Jag har aldrig provat den medicinen utan fått Atarax.



Kram gumman!

2011-10-31 @ 17:51:06
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Bullen

Vad skönt! Det är väldigt viktigt att det funkar hos psykologen eller den man pratar med, annars kan det nästan få motsatt effekt. Att man känner sig mer misslyckad, för att man inte kommer någon vart med psykologkontakten.

2011-10-31 @ 21:41:43
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0