Ursäkta

Ursäkta om jag verkade lite desperat igår men kände mig verkligen helt utlämnad, ledsen och ensam.
Blev faktiskt ännu värre när jag såg att över 30 unika läsare stod med i statistiken men att inte en enda hade skrivit nått. Kände mig oviktig att det jag skriver är ointressant och inget någon bryr sig om.
Samtidigt är jag ju givetvis tacksam och glad över att så många valt att ändå titta in hos mig. Vet ju att jag själv ofta kollar in samma blogg flera gånger under en dag men är ändå roligt.
Så lite bitter men ändå tacksam.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för tipset, skitbra. Ska börja med att ta upp det med killen så kan han kanske hjälpa mig att leda in samtalet på andra ämnen.



Hans syster vet nog lite om hur det ligger till med mig, jag har pratat lite om att jag har problem med maten men inte mer än så. Sen vet jag faktiskt inte hur mycket min kille har sagt.



Dock verkar det som att många inte förstår att vikt och mat är känsliga samtalsämnen ÄNDÅ liksom. Även om de bara talar om sig själva, sin vikt, sin diet osv.



Jaja, suck suck. Vad ska du hitta på i helgen? Kramar!

2011-11-04 @ 16:46:49
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0