Understimulerad

Åter placerat  mig i trägårn för att slippa gå in. Har tränat lite aguility med vovven och är nu varm och go i kroppen.

Var ju på möte med fk idag och det kändes väl ok, var en massa papper med en massa frågor som skulle fyllas i. Hon hade ju fått svar på det mesta igår.

Är rastlös som attans just nu, har varit det både igår och idag och vet inte riktigt vad jag ska göra med det. Har ju liksom inget särskilt att göra. Hoppas verkligen att det kan komma igång med det där fördjupade samarbetet så snart som möjligt. Kvinnan på fk vågade inte lova att något hände innan jul!!!!!!

Här finns ju hästar på gården jag bor på och jag hjälper dem ibland med att släppa in och ut. Sedan några veckor tillbaka finns det även en häst jag får lov att skritta ut med om jag vill och har gjort så 1 gång hittills och tog då även mockningen, helt på eget initiativ. Detta tycker inte fk är 100% ok, jag får absolut inte utföra något som helst arbete. Allvar!!!! Ska jag bara gå hemma och få panik över det? Fick iaf dem att förstå att det inte är något arbete utan mer som en hobby, likväl som om jag gått på gymmet. Skulle ha sagt, har jag kommit på nu i efterhand, att det inte är någon skillnad snarare mindre arbete än om jag gått på ridskola. Men fk och alla sina regler och förordningar...
Frågade också om det inte var olika regler för fysisk sjukdom och psykisk sjukdom i vadman får och inte får göra men det är det inte. Kan ju förstå om någon är sjukskriven med diskbråck inte ska mocka i stallet men hallå!, för mig är det ju bara bra att ha något att göra och använda min kropp till något annat än att skriva en massa.
Nästan så jag saknar mitt mörker när jag inte orkar eller vill någonting utan bara ligger i sängen hela dagen. Känns inte så mycket som ångest nu utan snarare som understimulans.

Har iaf bestämt mig för att börja i kören igen och ska dit ikväll, lusten till det har kommit tillbaka och jag var välkommen.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jamen, det är ju inte jobb! Du får väl inte betalt? Precis som du sade så är det ju som en hobby. Vad roligt att du börjat i kören igen!

Kram

2011-11-15 @ 18:36:52
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: My

Mycket märkligt att de anser det är jobb. Det är ju för fasen en skitbra väg som ångesthantering att mocka skit och att rida. Fokusera på något annat. FK i ett nötskal.



Har du frågat dem hur de ställer sig till att man bloggar? Det kanske de också anser som ett jobb, man kanske inte får göra någonting över huvudtaget nästan? Weard....



Kram på dig.

2011-11-17 @ 07:42:15
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0