Tisdag

Tisdag idag och skulle verkligen velat ha ett jobb att gå till idag.
Känner en stress över att saker och ting går så långsamt.
Pratat med af och finns inget som talar för att det ska hända något innan jul. Kan inte vänta så länge. Kanske ändå är läge att söka jobb på halvtid men vågar inte prata med fk om det än. Måste prata med min psykolog och läkare först.

Har idag fått reda på att det tar 2 v till innan min sjukgymnast kommer tillbaka, saknar henne så och har varit utan basal kroppskännedom i 7 v nu och känner verkligen att jag behöver det.

Tack för era ord och råd. Får väl se om jag ska ge DBT en chans. Det är ju bara det att jag i så fall kommer förlora min nuvarande psykolog och läkare vilket känns jättejobbigt. Samtidigt är jag ju jättetacksam över att hon engagerar sig i mig och försöker hitta det bästa för mig.
Skulle nog ändå vilja ge medicinerna en ordentlig chans först men då måste det hända något, snart.
Har bett min läkare se över om jag kan öka Zeldoxen. Orkar inte vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0