Skönt i hembygdsparken

Känns mkt bättre idag :)
Ångest imorse men tror det var ffa pga dålig sömn inatt och sen oro i kroppen ända tills jag skulle in till läkaren. Oron släppte dock inne hos henne men tröttheten(pga Zeldoxen på morgonen?) satt kvar. Kändes dock som ett jättebra möte och kändes inte som hon tyckte jag var jobbig som ville träffa henne eller att mötet inte skulle ha gett något enl henne.
Ska ändra lite i medicineringen. Ska inte längre ta Zeldoxen på morgonen utan alla 60 mg på kvällen och så hellre komplettera med Immovan för sömnen. Stilnoct är ajaj, inte använda...
Ska dessutom börja öka upp Lamtriginet.
Vi pratade en hel del om mötet med fk & co och att hon kommer ta en stor del av pratandet och att jag inte ska vara rädd för att säga fel då både hon och min psykolog finns där och ratar för mig och står bakom mig. Skööööönt.

Hade en skön em med min bästa T och hennes son, vi var i Hembygdsparken och åt sen falafel till lunch. Oron gav med sig och en del av tröttheten, nu mest lite mer behagligt trött i ögonen. Kan ju även bero på att jag fått mina glasögon som ögonen håller på att vänja sig vid.

Imorn ska jag och några vänner till Malmö för att se Les Miserable vilket ska bli såå mysigt. Jag och A ska ta en tur på stan innan och äta en bit mat före föreställningen. Hoppas det ska bli ok, lite orolig för min oro bara. Hoppas det inte är för mycket folk ute bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0