julskyltning

Fatta vad det söker mig att jag inte har några pengar, tänker på allt jag vill köpa heeela tiden och är superstressad över det. Inte så att jag egentligen behöver något, har mat och bensin i bilen men äs blir ännu mer påtaglig då demonerna inte blir tillfredställda och är skitförbannade och vill inget hellre att jag ska flytta över pengar från ett annat konto bara för att få lov att hetsa. Men vägrar.

Varit ute med pållen idag igen vilket var superskönt behöver något att göra de dagar jag mår som sämst men ändå inte klarar av att ligga i sängen hela dagen full med mediciner. Ångesten är överjävlig när den får fylla hela ens inre och yttre.
Ska iaf på julskyltning i den närmsta byn med en kompis. Hon pratade om att vi skulle fika där men får säga som det är att jag har inte pengar till det.

Hoppas ni har en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: Anni

Bra att du inte ger vika för demonerna.

Hoppas du haft en trevlig dag med din vän!

Kram

2011-11-20 @ 17:00:13
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0