Hej

Hej
Varit hos psykologen och kändes bra efter dramatiken( i mitt huvud) i måndags.
Vi har väl gemensamt kommit fram till att den typ av terapi hon arbetar efter i stort sett är liknande den i dbt med mkt affektiontänk och inte så vansinnigt mkt tillbakablickar. Hon har även pratat med sjuksköterskorna och jag ska få lov att ringa dem och prata om jag behöver det och inte bara få tvärstopp utan medkänsla.

Berättade även om de dagarna jag fått erbjudande om att jobba i december som jag känt mig tvungen att tacka nej till. Hon tyckte absolut att jag skulle försöka få till det ändå och det vill ju jag med.
Hade bara verkligen velat prata med min läkare innan jag ger besked på måndag. Har bett min psykolog att se om hon kan göra något åt det hon är i stort sett omöjlig att få tag på.

Så har förmiddagen gått och eftermiddagen har krypit sig fram, motstod att köpa 4 munkar utan köpte 200 g choklad istället, kändes med harmlöst och mindre farligt.
Har druckit 2 glas vin och försöker inte tänka så mkt, svåååårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0