Borta...

Jaha så länge klarade jag av att behålla "bra"-känslan. Har förstört allt genom hets och kräk. Totalt jäkla onödigt var eg inte ens sugen på hets utan var bara lite sötsugen, men kan man köpa bara "lite" godis? Nej det kan man inte och dessutom måste man köpa en massa kakor också.
Upp har det kommit igen tillsammans med chillin jag åt innan, sånt jäkla slöseri särskilt som jag inte har några pengar över just nu. Men pengar till hets hittar man ju alltid.
Har känt en underliggande stress och lite hyperaktivitet hela veckan men tagit det som tecken på att saker och ting är bra. Men så förstör jag allt igen :(
Men känner å andra sidan igen mig nu och vet hur jag ska hantera det, mer hets och kräk...

Alltså har ni varit med om att ni kräkt så att ni fått lock för örat?

20:05
Mest onödiga meningslösa hets+kräkning jag varit med om, känns verkligen inte bättre efteråt och ville ju inte ens innan. Varje uppkastning såg jag på med förakt. Fan vad äckligt. Totalt i onödan, åhhh e så arg på mig själv att jag över huvud taget satte mig i bilen och körde iväg, både iom att jag knappt har någon bensin men också för att jag egentligen kände att det hade räckt med en frukt för att stilla sötsuget. Grrrrrr :z

Kommentarer
Postat av: L

öppen men anonym...

2011-11-16 @ 19:58:29
URL: http://iterapistolen.bloggplatsen.se
Postat av: Anni

Försök låta bli att klandra dig för vad du gjort, men ta med den känslan av att det kändes meningslöst. Om du kan minnas det nästa gång kanske det blir lättare att stå emot?

Kram

2011-11-17 @ 07:42:42
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0