ända sättet att hejda paniken

Låg kvar länge i sängen idag, slumrade till och från.
Kom upp och åt frulle men sen bar det av till affären..... och det vet vi ju hur det slutade. Hade sån ångest redan när jag kom upp ur sängen, vibrerade i hela kroppen och det är märkligt men det ända som jag kunde se skulle kunna hejda paniken komma var att hetsa satan och kräkas. Känner mig lugnare nu. Efter.

Tack Anni och Jenny för era ord blir så glad när någon skriver till mig.

Tittar just nu ut på de 3 talgoxarna som flyger fram och tillbaka till och från fågelmaten och trädet.

Tycker jag ser lite suddigt och jobbigt idag och inte ens hets+kräkning kan ta bort det.

Kommentarer
Postat av: My

Tänk om man kunde lära sig nya sätt att få in den där lugna känslan på. Frågan är bara hur man gör för att hitta den? Hoppas du får en bra natt trots allt. Tänker på dig och tror du kan fixa morgondagen utan hets. Gör vad som helst, sticka, virka, (säger jag som snöat in mig helt på det), promenera, damsuga, vad som helst bara inte hets. Kom igen nu vännen. Kämpa! (jag vet att du redan gör det till tusen)



Kram!

2011-11-08 @ 21:25:37
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0