vill bara sova

All min vilja är som försvunnen. Har nästan konstant lite ont i huvudet, torr i munne, besk smak oavsett vad jag äter och är såå trött men sover jättedåligt och lite. Vill inte gå i terapi mer, vill bara fixa min legitimation och sedan avsluta allt. Orkar inte mer, blir så trött och får så ont i huvudet av allt. psykolog, läkare, sjukgymnast och så nu senast akupunktur. Allt jättebra men jag är så trött, snälla kan jag inte få lov att sova. Känns inte som om sömntabletterna hjälper längre blir bara dåsig och får ont i huvudet av dem.
Helg men bryr mig inte, vill bara sova men orkar inte ens göra det. Stirrar in i datorn.

Kommentarer
Postat av: Bullen

Jag har dålig koll på din historia och så, men det känns ju som om du skulle behöva en paus från typ allt för att komma på fötter igen.



Samtidigt så får det inte bli så att isolerar dig helt och blir sjukare och deppigare - så någon form av kontakt med omvärlden är nog ändå inte så dumt...



Fattar att det känns helt hopplöst just nu, och när det känns så där hopplöst så är det svårt att föreställa sig att det någonsin kommer bli bra.



Det är okej att gråta! Glöm inte det!

Ta hand om dig!

2011-05-07 @ 00:58:00
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0