två dagar ska jag väl klara

Varit uppe tidigt idag och hos sjukgymnasten kl 08 och nu är det tänkt att jag ska till jobbet.
Kändes bra hos sjukgymnasten trots en liten ångestkänning men med hjälp av henne blev det lugnt igen.
Vill bara ligga i sängen men ska snart resa mig och ge mig iväg till arbetet.
Två dagar ska jag väl klara av utan att få ångest och bryta ihop.
Blir inte riktigt klok på min psykolog om hon vill träffa mig eller inte. Nu var hon sjuk idag när jag hade en tid inbokad och det kan hon ju inte hjälpa men när jag pratade med henne i tisdags och även innan så har det varit mkt prat om hur vi ska fortsätta och om jag ska gå både till henne och sjukgymnast och läkare. Gör mig lite förvirrad och ledsen.
Hoppas ni har en bra torsdag, kram

Kommentarer
Postat av: My

Kram tillbaks =D

2011-05-05 @ 22:37:54
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Anni

Vet du, jag tycker inte du skall fundera så mycket över vad din psykolog vill eller inte vill. När ni pratar om vilka kontakter du skall ha i fortsättningen tror jag snarare det handlar om vad du orkar med. Vill du fortsätta träffa psykologen så skall du göra det. Hennes jobb är att göra vad som är bäst för dig. Sedan är det väldigt lätt att läsa in saker i vad folk säger och inte säger. Men försök att vara tydlig med vad du vill och vilken hjälp du vill ha!

Kram

2011-05-06 @ 00:46:03
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0