torskväll med mello

Tror faktiskt att jag sovit ganska bra i går natt. Jag somnade iaf bra och sov under natten och kanske att mitt humör är liite bättre idag, utan störd sömn och en massa mardrömmar. Känner att den nya medicinen slår på ganska fort, redan snurrig efter knappt 30 min.

Vill ju se om saade går vidare, gillade hans uppträde, synd bara att de bara fick spränga en ruta idag. Hoppas verkligen att han går vidare, var ju skamligt att Anna inte gick vidare förra året får verkligen inte hoppas att det blir en trend.
Han e ju sååå söööööt....
Får man säga så när man e snart 35!!! Skit samma jag tycker han e söt, lite måns zelmerlöw-söt om ni förstår vad jag menar.

Var hos psykologen idag och kändes ok blev lite förvirrad i slutet bara på något hon sa hon ville jag skulle försöka göra men jag förstod inte men kände mig för fånig för att fråga, dumt jag vet men jag var såå trött då så jag tror itne jag hade förstått det bättre ändå så får försöka få bättre klarhet i det nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Anni

Vad skönt att medicinen verkar fungera så att du kan få sova.

Jag tänkte på att din läkare nämnde bipolär sjukdom. Förra veckan blev jag väldigt förvånad när en kollega berättade att hon hade den diagnosen. Hon verkar så glad och harmonisk så jag skulle aldrig ha kunnat ana att hon hade psykiska problem. Hennes största problem var i alla fall sömnlöshet, något som blivit mycket bättre med terapi.

Angående din kommentar så känner jag också igen mig i väldigt mycket av det du skriver. Så jag antar att vi är ganska lika. Ibland har jag svårt att svara på psykologens eller läkarens frågor bara för att jag inte riktigt förstår vad de menar och inte vill framstå som dum genom att fråga. Men jag tror inte att vare sig du eller jag är dumma. Däremot kan det vara svårt att hålla fokus när man inte mår bra.

Ha det så bra nu!

Kram

PS Jag är äldre än du och tycker också Eric Saade är söt. Och det är klart att vi får tycka det, lite ögongodis har väl aldrig skadat.

2011-05-13 @ 12:12:52
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0