nu gick det inte längre

Idag gick det inte längre... och inte var det gott heller trots alla fantasier den senaste tiden. Retar mig dock på att jag inte klarat av att slänga resterna. Vet ju hur de kommer att locka och pocka på min uppmärksamhet imorgon.

Har iaf varit en ganska bra matte idag med en lite längre promenad och lite träning på kvällskvisten. Det känns bra att gå och lägga sig utan alltför dåligt samvete.

Hoppas på mer än 6 timmars sömn inatt och även denna natt utan piller, tycker ju ändå inte att de funkar. Nästa steg blir att ta propavan kanske då jag inte har så stora problem att somna just nu men vaknar upp under hela natten.

natti

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klockrent det du skriver för visst är det ofta så, att hetsen inte blir lika underbar som man fantiserat om! Och då blir man verkligen besviken.. Och jag har blivit besviken för många ggr de senaste månaderna (varje dag faktiskt..), så nu ska jag testa nåt nytt och se hur det går. Ha en fin kväll nu, Kram på dig

2011-05-31 @ 19:30:40
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0