mardröm

Usch haft sån mardröm inatt, eller snarare nu på morgonen då jag vaknade av den. Om jobb och min chef och det var så hemskt, stressigt, ledsamt, förnedrande och jag har vaknat med hjärtat dunkandes i halsgropen. Försöker andas lugnt och djupt. Usch vad jobbigt särskilt eftersom det är sanna känslor. Svårt att bli av med. Vad ska jag göra? Har ett samtal jag tänkt ringa länge men vet inte om jag klarar av det, vet inte om jag klarar av de ev konsekvenser som blir av samtalet. Ont i magen, bröstet, trött i ögonen har trol gråtit i sömnen.
Bästa T ringde för en liten stund sedan och vill ha med mig på utflykt och det är klart jag ska men just nu är det såå jobbigt bara att tänka tanken att gå upp ur sängen.
Snälla Gud giv mig kraft och vägledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0