Hemma i MIN säng

Hemma i MIN säng efter en helt underbar dag med min fantastiska kör.
Det är så avspänt, odramatiskt, spontant och roligt och jag känner verkligen hur dessa människor stärker mig. De gör att jag känner och det jag känner är inte negativt.
När jag körde hem insåg jag verkligen hur dåligt jag mår på jobbet eftersom jag inte känner något av ovanstående på min arbetsplats tvärtom det är spänt, dramatiskt, kontrollerat och för det mesta inte så roligt. Och jag kunde verkligen känna att så har jag inte alltid känt inför mitt jobb, utan jag har kunnat känna mig avspänd, spontan och glad, det är de senaste åren och då på den arbetsplats jag är idag som det försvunnit. Och jag kunde ändå känna mig lite stark i det för att jag kände att det definitivt inte är en arbetsplats jag kan vara kvar på och känner just nu( alltså just nu ikväll) att jag kan klara av att byta jobb.
Men som sagt jag har haft en skön dag med mkt glädje, tänker inte ens bry mig om att nämna mattankarna för just nu tänker jag bara tänka tillbaka på det braiga :)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad glad jag blir att läsa att du haft en bra dag. Och så bra att du kan identifiera problemen på din arbetsplats. Jag hoppas du kan ta dig kraften att försöka byta jobb. Du förtjänar något bättre!

Kramar

2011-05-22 @ 09:27:22
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh så bra att du tog dig iväg, att du hade det bra och fick lite positiv input! Hoppas du har en lugn och skön söndag. Kram på dig!

2011-05-22 @ 13:35:12
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0