vilodag i solen

Skulle vart till Mö idag för att kolla in min bästa Ts utställning men ångesten har haft frispel idag så bidde inget med det. Skittradigt hade velat köra dit men fanns inte på kartan att jag skulle klara av att köra bil en timme och sen en massa folk. Har ändå lyckats vara utomhus i solen, visserligen mest liggandes men ändå. Har varit så trött hela dan och inte gjort många knop. Får tacka min hyresvärd för att jag överhuvud taget kom upp ur sängen idag, han skulle ev komma hit och fixa min tvättmaskin idag och då var jag ju så illa tvungen att se till att vara uppe ur sängen iaf till 10. Sen blev det aldrig att han kom men ja gkom upp ur sängen iaf, annars hade jag nog legat i den hela dan med nedrullad rullgardin och stängd dörr. Nu är jag istället för sjukligt blek lite rosig om kinderna av solens strålar idag. Har egentligen lite planer imorn men vet inte hur det blir med dem, får väl sova på saken och se hur jag mår imorn.
Hoppas ni haft en skön dag i solen.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0