tips

E så trött i ögonen att det bränner och kroppen vill också vila men skallen vill inte koppla av, samma sak varje kväll sedan jag ändrade när jag tar antideppen. Men hur ska man göra för att det ska bli bra? Tar jag den på morgonen så e jag såååå trött hela dan och kan inte koncentrera mig. Tar jag den på kvällen innan jag ska sova kan jag inte somna för jag är pigg så nu har jag tagit den vid 17 men vet inte om jag tycker det är så mkt bättre, sover så himla dåligt och oroligt.
Tips någon?

Kommentarer
Postat av: S

Tyvärr, har ganska bra koll på mediciner men kan inte komma på nån lösning på det där problemet. Kanske du kan ringa läkaren och fråga? Det är ju dessutom möjligt att det blir bättre snart, den typen av biverkningar har jag fått för mig mest finns de första veckorna av en medicin. Lycka till!

2011-03-10 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0