studiebesök

Varit iväg på studiebesök hela dan vilket varit jättekul. Fått träffa lite sköna kollegor och lärt mig en del men ffa skönt att få diskutera lite utan att bli bedömd och nedtryckt i skorna så fort man öppnar munnen.
Satte mig och plugga direkt när jag kom hem men ångesten som varit skönt frånvarande hela dan kom tillbaka på direkten så gav mig ut på en promenad och har ångestätit lite. Efter det kunde jag sitta en stund och plugga iaf. Imorn blir det en heldag av pluggande, hoppas jag slipper dementorerna.

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad skönt att du fick ett trevlig avbrott med studiebesöket, men så jobbigt att ångesten kom tillbaka sedan. Vad har du för ångestdämpande? Tycker du att det hjälper?

Vet du, om du kan tycker jag att du ska skita i vad du äter den här veckan. Just nu behöver du plugga, du behöver energi och än sen om du stoppar i dig lite skräp. Det kommer inte att hända något. Försök att lägga energin på studierna i stället. När jag fortfarande pluggade kunde jag äta godis långt in på nätterna bara för att hålla mig vaken och jag lyckades lugna mig just med tanken att jag faktiskt behövde det just nu. Lätt att säga kanske, men försök!

Lycka till nu vännen!

2011-03-16 @ 06:17:46
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0