status ångest

Haft ångest nu nästan konstan i 2 dygn, fick ta en stilnoct tillslut klockan 3 i natt för att kunna sova. Är helt jvla toopad.
Har precis varit ute och kört en runda och köpt en massa skit som jag äter frenetiskt, jag som har tinat lax som skulle tillagas till middag. Blir nog tillagad men infryst, mår illa av alla torrostade jordnötter, gräddkolor och mintkulor. Har egentligen bestämt att jag ska ta en atarax men blir inte färdig till det, men måste nog det NU.
Gick bra hos doktorn idag, tror jag iaf, han gillar inte mina mörka tankar och jag känner mest att jag inte bryr mig.
Glömde dock att fråga om det finns någon ångestdämpande tablett som man itne blir så dåsig av.
Imorn blir det nya tag med pluggandet, känns för jävligt för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vännen, hoppas ångesten avtagit något nu. Det är samma här, mycket ångest och mycket mat. Suck. Kram!

2011-03-15 @ 20:34:22
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0