semester

Har semester från och med imorgon för att kunna fokusera på pluggandet innan tentan på lördag. Är bara så rädd att min ångest ska förstöra allt. Idag kom jag inte upp förrän halv ett och det var endast tack vare min vovve som gjorde att jag tvingade mig upp. Måste verkligen utnyttja dessa dagar nu till repetion så jag kan känna att jag faktiskt gjort allt för att fixa den.
Har även ett läkarbesök inplanerat imorgon bitti med psykläkaren, alltid lite jobbigt inför sådant. Vet inte vad jag har att komma med. Vi får väl se.
Känner mig väldigt ensam och villrådig just nu.

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas det gått bra hos läkaren. Kram :)

2011-03-14 @ 16:39:22
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Bullen

Vännen, jag tänker att man inte behöver komma med något varje gång man går till läkare/psykolog. Det är okej att mest sitta tyst eller gråta. Vissa gånger behöver man kanske bara en stunds andningshål i vardagen - och det är okej att inte prestera och komma med något hos psyologen.



Sen blir man ju ibland frustrerad över att man inte får sagt det man ville och önskade. Att man inte lyckats få ord på de förvirrade känslor man har inom sig - men man måste låta det få ta tid.



Du behöver kanske ta det lugnt egentligen, och släppa alla krav på dig själv.



Kram!

2011-03-15 @ 10:00:19
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0