obehagligt oförlöst

Haft en obehagskänsla i kroppen hela dan, som ångest som inte riktigt bryter ut utan som ligge runder ytan och pyr. Istället har jag kommit på mig själv att vara överdrivet glad och skrattig, inte känts bara bra utan onaturligt och konstigt. Sovit dåligt inatt och tankarna kring lejonungen har spökat och kändeobehag inför hur filmen var filmad precis som det skrevs i en kommentar till mig. Blev inte riktigt klok på vilket budskap filmskaparna ville visa och efterlämnade en besk eftersmak av frustration, sorg och ilska. Lite som mitt liv i stort (ursäkta självupptagenheten och självcentreringen) kanske därför som jag känt mig som lite oförlöst idag, jag fick liksom inte ut all den sorg och frustration igår i mina tårar, det finns så mkt kvar och det kanske har börjat komma upp till ytan vilket inte är en odelat trevlig uppelvelse.
Ätit som faaaan i dag...IGEN...men inte blev det bättre av det har bara gett mig huvudvärk och äckelkänslor.
Kan inte fatta att det bara är måndag.

glömde ju säga att kvällen trots allt blivit bra då jag på kvällsrundan gick inom grannens hage med 3 unghästar i lösdrift och de var på värsta kelhumör så fick stå där en stund för lite terapi med mankli och mulgos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0