bara fixa tentan sen...?

Vill bara få gjort tentamen nu, klara den och sen bara.. ja jag vet inte, vill bara försvinna sen. Finns ingen framtid. Hänger upp mig på denna tentamen som jag ändå inte tycker har någon betydelse för mitt liv. Eller jo det har den ju den har en avhängande betydelse för mitt framtida yrkesliv, utan en klarad tenta inget jobb. Men ändå har jag ingen tro på mig själv. Även om jag klarar den så kan jag inte se att jag skulle tycka att jag egentligen kan någonting. Gahhh blir så trött och snurrig av allt.
Har haft ont i armarna och ffa händer och fingrar idag och känt mig skakig i fingrarna eller inte skakig snarare som lite bortdomnade. Vet inte om det är fysisk eller psykisk smärta som orsakar det.
Men imorn har jag iaf sovmorgon, så jäkla skönt hoppas hoppas jag kan sova länge och utan mardrömmar. Skulle egentligen till sjukgymnasten imorn bitti men hon e sjuk så får ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0