vaken sedan 06.00

Varit vaken sedan 6, så onödigt när jag kan sova så länge jag vill. Trött i huvudet men stimm i kroppen ffa benen har inte velat ligga kvar. Kan ju ev ha att göra med att jag vaknade och var hungrig men inte har jag gått upp och ätit frukost för det... nä drar ut på det så länge som möjligt. Har börjat skriva matdagbok, vet inte varför och på vilket sätt det kommer hjälpa men känns bra iaf, särskilt om jag ska ta kontakt med den där sjuksköterskan eller kanske en dietist. På något sätt är det lättare att vara ärlig i en matdagbok när ingen bett mig göra en.

Solen skiner idag och jag som hade tänkt ha en riktig innedag med film och så men det här är nog eg bättre för mitt mående ska bara ta ett ryck med städningen innan trädgården kallar. Ja alltså jag måste ju ta mig upp ur sängen först.

Fick ett spännande/nervöst/oroande samtal på mitt mobilsvar igår som kanske kan leda till ett nytt jobb, de ska ringa igen i nästa vecka. Som sagt känns både spännande, nervöst och lite oroande men försöker att inte lägga allt för mkt energi på detkan ju inte påverka något förrän de hör av sig igen.

Sommarkram från mig

ps. skickade ett meil med kopia på gårdagens inlägg till min psykolog så får vi se om jag ber henne vidareförmedla det till min läkare. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0