skönt med ledighet

Har hittills varit en helt ok vecka, om det beror på mediciner, ett boss varit på gott humör eller att jag antingen inte äter eller kräks vet jag inte men strunt samma känns skönt iaf att ha lite ledigt från den värsta ångesten.

Sååå skönt med lite extra ledighet, ligger forfarande kvar i sängen och vägrar känna mig stressad. Måste fila lite på min jobbansökan idag så jag kan skriva ut den och skicka iväg den.
3 dagar är ganska lagom att jobba på en vecka.

Solen ser ut att skina så blir förhoppningsvis en dag ute i trägårn, den är översvämmad av ogräs som ska bort.

kram

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad roligt med ett livstecken från dig och att du fått vila från den värsta ångesten. Ta nu hand om dig den här helgen och gör saker du tycker om. Jag skall försöka göra detsamma. Trädgårdsarbete är väldigt bra terapi.

Kram

2011-06-02 @ 10:44:11
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0