ont i armen

Ont som fasiken idag av bitmärket men inget blåmärke än iaf. Var rätt förvånande hur hårt jag kunde bita utan att det gick hål men svullet och ömt är det idag.
Har en oro i kroppen (som vanligt) men har planerat med en kompis att följa med henne till Varberg. Blir nog bra att komma hemifrån lite och vara bland människor och inte bara emd mina egna tankar och känslor.
Funderade lite igår på vad det skulle krävas för att jag skulle ringa psykakuten. Inte ens hur det var igår räckte ju tydligen. Vet inte riktigt på vilket sätt de ska kunna hjälpa.

Solen skiner idag också och jag har tvättat bilen i skuggan och sen fått tömma frysen då den visst gått sönder, rann svart olja ut från den men ska få en ny redan ikväll.
Känner mig tjock och plöfsig efter gårdagens glass och vin ochtycker det är lite jobbigt att jag inte kommer kunna ta min stavrunda och situps ikväll då min kompis trol stannar över.

Kommentarer
Postat av: Anni

Hoppas att du har haft det bra idag.

Kram

2011-06-30 @ 22:23:12
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0