"normalt"

Har faktiskt haft en riktigt bra dag.
Kan knappt fatta det själv och fick kryssa i "normalt" i min stämningsdagbok, har ju itne hänt så många gånger kan jag ju säga.
Var i förmiddags och fick välbehövlig och ljuvlig fotvård för mina trötta torra fossingar så nu känns det som att sväva på moln. Sen en tur på stan och så hem igen för lite solande och fix med hästar och hundar. Sen in till stan igen för lite mat på torget med trevlig vän och där dök även min bästis upp med pv.
Sen blev det lite tokigt när jag bestämde mig för att köra inom Maxi på vägen hem och hade redan bestämt att jag skulle köpa något snacks men tvingade mig förbi kakorna och bullarna och chipsen och plockade istället på mig 3xchoklad för 10:- och 3xkäck för 10:- och så blev det en daimstrut också.
Kändes inte så bra men inte katastrofalt heller och när jag kom hem till min överglada hund så kände jag att jag faktiskt hade energi och motivation att ge mig ut på en stavrunda vilket gjorde att kvällen ändå slutade rätt ok trots snasket i bilen hem.
Hoppas ni också haft en bra dag i solen, ska kika in till er nu.
Imorn väntar sjukgymnasten, känner lite sådär inför det hade hellre fått träffa min psykolog. Känns nästan som bedrägeri att känna så eftersom sjukgymnasten verkligen är helt underbar och så snäll och omtänksam, men men...
Tänkte försöka sova gott utan propavan inatt, får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0