krypa ihop i fotöljen

Kom upp tillslut och fick gjort det jag skulle göra inkl lagat mat och skrivit/justerat min jobbansökan. Har även druckit ett glas vin vilket smakade gott.
Tillbaka i sängen igen sedan ett tag och så trött, tror som du Annie jag behövde nog denna dag för återhämtning.
Imorn ska jag till psykologen vilket ska bli skönt. Skulle bara vilja krypa ihop i fotöljen och blunda och bara lyssna till henne och att hon förklarade allt så jag förstod. Tänk om det kunde bli så istället för att jag är skärpt och i hjärnan hela tiden och ser på henne och försöker analysera varje rörelse och varje ord som hon säger och tvivla på varje ord som kommer ur min mun.
Vill bara krypa upp i fotöljen och kanske gråta en skvätt.
Skulle vilja vara kvar där hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0