hör det jag vill höra

"Du ser lite rundare ut i ansiktet när du har håret så" - sa hon och det jag hörde var att jag var fet, tjock och äcklig precis som jag känner mig.
Det är vad jag minns starkast från min session med psykologen i torsdags, sista innan hennes semester...... suck och jag vet så väl att det kommer mala i huvudet tills jag ser henne igen om 3 v. Sen att hon sa att det syns att jag gått ner i vikt det kommer jag kappt ihåg och i vilket fall så tror jag henne inte. Tror bara på det äckliga och feta.
Förstör allt just nu, blir bara plöfsigare och plöfsigare igen.
Mår illa kan inte/vill inte kräkas. Imorn får jag inte fotrsätta såhär trots att jag redan fantiserar om allt jag ska kunna äta och hetsa.

Sover skit just nu, vaknar hela tiden och vaknar tidigt om attans på mornarna så har tagit en propavan  för ca 1 timme sedan hoppas den ska hjälpa så jag får en hel natts sömn och kanske tom lite sovmorgon från ångesten.

Kommentarer
Postat av: m

men hur f*n kan en PSYKOLOG uttala sig så klantigt??!?!?!? att överhuvudtaget prata om utseende, vilket apskrap.

2011-06-25 @ 21:38:42
Postat av: Jenny

Jag sover också dåligt, det är jobbigt!!

2011-06-26 @ 07:57:19
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Anni

Morr! Tänk om folk kunde tänka sig för lite innan de öppnar munnen. Vissa människor kan man väl förstå är obetänksamma, men de som verkligen VET vilka problem man har... Visst hon menade inget illa och hon sade också att det syntes att du gått ner i vikt. Hon kanske menade det som en komplimang, men ändå!

Jag kan nog aldrig förlåta min mamma när hon frågade om jag var gravid (vilket jag inte var) och sade att det såg så ut. Eller när hon hävdade att hon minsann var mycket smalare än jag när hon var ung.

2011-06-27 @ 09:09:34
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0