gnager

Blir inte kvitt min olustkänsla. Har sovit gott inatt med hjälp av lite propavane och har varit vid sjön och solat och badat med vovven men hade ingen ro att stana kvar utan cyklade hem och har fixat fin i trägårn men är blir inte av med oron i magen, nått är det som gör att jag inte kan koppla av. Inget är nog av det jag gjort. Hatar min äckliga fläskiga slappa mage och vill att det ska bli lite svalare så jag kan ge mig ut på pw och sen pilatesbollen. Vill eg bara hetsa hetsa hetsa men vägrar att ens sätta mig i bilen.
Det gnager i mig från magen upp i hjärtat och vidare till huvudet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh vad jobbigt det är när en sådan olustkänsla vägrar lämna en! Tyvärr brukar det ju trigga igång både det ena och det andra. Men hoppas det vänder snart..! Lyckades du med "vanliga" måltider och att avhålla dig från hets? jag kämpar på med regelbundenheten som funkar bra, men hetsar vareviga dag.. och jag känner det som att jag inte VILL sluta, vill bara ha mer och mer. Känns lagom kul att vara så i ätstörningens klor.. kramar!!

2011-06-27 @ 20:20:02
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0