tomatsoppa och ostsmörgås

Trodde i min naivitet att det inte skulle bli mer idag att jag hade gjort mitt för dagen och att det var fritt fram att jag var starkare än så. Åt supergod tomatsoppa och baguette med smör och ost till middag och tänkte/trodde jag kunde unna mig det sista av godiset som var kvar. Kändes helt ok ett tag tills paniken på nytt grep tag i mig och det växte i halsen på mig. Var livrädd att det enda som skulle komma upp var den goda middagen och inte alls det äckliga farliga godiset. Men det var inte så utan "lyckligtvis" var det bara skiten som kom upp och jag kunde hejda mig i tid och inte fortsätta. Har tagit mig ett glas vin nu för att lugna mig lite men känner mig så vansinnigt ensam och värdelös och vet inte vart jag ska göra av mig själv. Å ena sidan vill jag bara ta med mig en filt upp i hagen och lägga mig och kolla på himlen men å andra sidan så vet jag inte om jag klarar av att ligga så still när det river i hela kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0