I min verklighet

När jag tänker tillbaka och även läser förra inlägget så kan jag ju tycka att det va väl ingenting att hetsa upp sig för!! Men det krävs så lite för att det ska kännas i hela kroppen hur den reagerar med övertändning.

Är visserligen lätt som en fågel nu ( eller jag typ som en tjock anka, men ändå) men funderar vilket som egentligen är värst att kräkas eller att bita mig själv. Bitandet är ju en helt ny företeelse för mig och ger ångestdämpning på ett helt annat sätt, mer i det akuta skedet och då funkar det ju bra men det ser så fult ut med märken.
Vet ju att de flesta tänker att inget är bra givetvis men så ser inte min verklighet ut. Ibland funkar det helt enkelt inte att studsa på bollen, ta en rask promenad, ringa en vän, fokusera på min andning etc etc. Ibland blir det sådan kris att det inte finns i min verklighet att det finns något annat alternativ än att hetsa, kräkas, dricka vin eller som förra v bita mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0