våga vilja/ vilja våga

Tre dagars jobb avklarat och idag e jag leeedig. Kändes lite bättre tis och ons, kändes inte åt hvete hela tiden iaf utan jag kunde fokusera lite på känslan av beslutsamhet och att jag inte ska ge upp, jag ska komma därifrån.
Måste våga vilja och vilja våga tro på det.
 
Har jobbiga nätter nu, dömmer så jäkla mkt obehagliga stressade drömmar och jag vaknar jättelätt. Vill bara sova länge på morgonen men kan det inte, vaknar stressad. Ska kanske ändå ta en tablett ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra jobbat tjejen! Nästa vecka börjar mitt jobb efter en längre tids ledighet och förkylning/feber-sjukdagar. Känns väldigt jobbigt att återigen komma in i nya rutiner och prestera, men vet att det kommer lösa sig. Att ta en tablett nån gång är väl inte alls dumt. Man måste ju få sova så man återhämtar sig ju! Kram Jenny

2011-01-06 @ 12:13:37
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: My

Ibland kan det vara värt en liten tablett kanske. För att orka med dagens påfrestningar måste du ju också få en stunds vila i form av sömn. Kanske behöver du ta det extra ofta under en period nu. Låt det får vara så i så fall. Hejar på dig......och upp ur sängen kommer du tids nog...Kram!

2011-01-06 @ 12:29:30
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0