steg för steg

Hur kan det kännas så skrämmande att gå upp ur sängen? Ta tag i dagen endast genom att duscha och klä sig känns som oövervinnerliga steg och att sen äta något, vad ska jag äta och ut med vovven, vart ska vi gå, gör att det blir jobbigt att andas och jag vänder ryggen mot dörröppningen och ligger kvar i sängen.
Blir stressad av att ligga kvar men blir stressad av tanken att gå upp. Försöker se att jag ska göra en sak i taget men allt bara faller över mig och så känns det som det inte går att klara av.
steg 1 duscha
steg 2 klä på mig
steg 3 äta gröt
steg 4 borsta tänderna
steg 5 bädda sängen, EJ KRYPA NER IGEN
steg 6 köra hemifrån någonstans och promenera


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej. Har läst hela din blogg, jag har nog redan sagt det. Jag har så otroligt mycket att säga till dig, det får inte plats här. Men DU ÄR VÄRD HJÄLP. Tveka inte på det, snälla. Du får jättegärna läsa min blogg om du tror att det skulle kännas bra för dig, jag har börjat på en ÄS-behandling här i Stockholm & planerar att dela med mig av mitt tillfrisknande. För jag tänker bli frisk.

2011-01-19 @ 14:04:56
URL: http://moietmonmonstre.blogg.se/
Postat av: Lena

är det imorrn du ska träffa psykologen igen?? skickar över styrkekramar till dig iaf...

2011-01-19 @ 19:02:19
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Anni

Lycka till i morgon!

2011-01-19 @ 20:49:09
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0