Skräckblandad förtjusning

Bästa T och hennes son har precis åkt hem. Vi har spenderat eftermiddagen uppe i backen och åkt massor av pulka och druckit varm choklad och mumsat på prickekorvmackor. Om det inte är livskvalitet så vet jag inte. Skrattat i massor och även en del tjut av skräck när det gick fort som f--n.
Ända sedan vi bestämde att de skulle hit (på mitt initiativ) så har jag försökt komma på något sätt att undvika det. Varför gör jag så, vet ju att det är mysigt och roligt men suget efter att vara själv tar över suget att umgås. men nu avbokade jag inte idag och det är jag jätteglad för för det har varit toppen.
I morn börjar verkligheten igen, suger ut varje sekund av ledigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0