magkatarr och nagellack

Nu har min mage kraschat på riktigt eller iaf är på god väg, mår så jävla illa. Mår lite bättre bara en liten stund efter att jag ätit något men sen blir det sju resor värre. Vilke gör att jag givetvis äter hela tiden för att hålla illamåendet borta. Dumt jag vet ju det, JAG VET JU DET!! Knaprat Novalucol och Omeprazol men gör ingen större nytta.
Inte lika mycket dåligt samvete idag över att jag varit hemma men tror delvis på att det beror på att jag tog stilnoct igår och sov till 11:30 och att jag varit dåsig av det hela dan och därför bättre på att förtränga jobbiga känslor. Har stirrat in i datorn hela dan på top model, greys anatomy etc. Sagt till jobb att jag trol kommer imorn, suck... Vill bara ta tabletter (stilnoct el atarax) hela tiden och bara sova bort allt men funkar inte när man är själv och har vovve och dessutom promp skall hålla uppe fasaden utåt.

På tal om nått helt annat, varför måste all nagellackborttagning lukta så jäkla illa?

tack förresten för era kloka ord, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0