Känner och känner och känner

Gick väl rätt ok med ägget som blev äggen men det stannade vid 2 iaf. Men jag kan inte rekommendera att äta äggmacka så sent för trots att jag var jättetrött egentligen så fick jag en massa energi i kroppen och hade svårt att sova sen och varit helt slut hela dan idag istället.

Funderat en del på det jag och psykologen diskuterade igår. Känner att det känns ganska bra att prata med henne, jag kan ställa en massa frågor och få svar. Jag kan ta upp saker och få förklaringar och förståelse på ett proffesionellt plan. Vet inte om det är riktigt sant men känner kanske att det är lite mindre rörigt i hjärnan och lite klarare vilket gör att jag bättre klarar av att plugga och ffa känna att jag faktiskt kan saker och kommer ihåg saker.
Ska nog ändå försöka hålla fast vid samtalskontakten samtidigt som jag träffar läkaren och sjukgymnasten. Känner att jag nog behöver psykologens stöd om det blir tal om medicinering och vill fortsätta prata om det här med utredning och tester.
Känns ändå på ngt sätt lite skönt att faktiskt känna nått, att känna att jag vill åt något håll, att jag vill nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0